HTML

Ezmegaz

2009.10.11. 14:15 | BaBa15 | Szólj hozzá!

Ezen az estén egyikünk se adta meg magát..Se én.. se a bnöm. Megmaradt minden amit akartunk.
Persze  csábitásnak néha nehéz ellenállni.. de sikerült.

Találkoztam vele.Elvoltunk.. táncoltunk sokat... joléreztük magunkat.
Lehet megbántottam.. de ez nem csak az én hibám.. nem tehetek róla h nem lépett abban az időben amikor megfelelő lett vna.
de nem hibáztathatom.. nem fogom.. mára már ugysem emlékszik az egészre. Megigérte h emlékezni fog rám, és hogy beszélünk. Régota ismerem de most találkoztam vele előszőr.
Az  esküm nem szegtem meg.. pedig a csábitás közel volt.
De nemtehettem.. mert az nem én lennék. Végig csak arra a másikra gondoltam aki otthon vár. Nemtehettem volna meg vele ezt. Ő nem érdemli meg. Erősebb vagyok mint hittem. De egy kicsit gyengébb is. Azthittem hoogy semmi olyan nem lesz. Olyasmi nem is volt ami bánthatna mást.. én csak őt bántottam meg.. azt aki tegnap otthagyott mindenkit miattam..
Nem szeretek megbántani senkit.. de amikor lesegte a tekinteték rolam olyan volt mintha rossz lenne neki.. nemtudom elképzelni h az volt.. mivel ez csak egy este volt.. ivott is mondta.. aztmondta hogy ha ma rámir akkor emlékzik rám. Megigérte.
De én nem szeretném hamis vágyakkal hitegetni. Jol éreztem magam tegnap de semmi több. Szerintem ezzel ő is igy van.. Aztsem fogja tudni h ki vagyok. Azt sem fogja tudni h létezek. Talán.. Nemhiszek az ilyen dolgokba.. De egy picit azért remélem is hogy nem felejt el.. mivel egy ideje ismerem.. és sose akarnám megbántani.. Még ha aztmondja h ő többet beszélni se akar velem.. szarul esne de nem mondhatnám h de beszéljünk. A fogadásunk még áll... és remélem h ezuttal veszitek. Akikkel voltam.. roluk se gondoltam volna h igy vélekednek a történtekröl. Azthittem h ellenem lesznek.. és közben nem igy lett.

Találkoztam még pár régi jó ismerössel. Velük is elvoltam. táncoltunk.. beszélgettünk.. És hiába.. ők mindig hozzák a formájukat. :)

Mindketten nehéz helyzet elött álltunk nem akartuk megbántnai azokat akik várnak minket de tuljutottunk rajta..azthiszem...

A bejegyzés trackback címe:

https://babablog15.blog.hu/api/trackback/id/tr831442519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása